Friday, January 21, 2011

KELUARGA BARU KU DI PEJABAT TANAH KUALA MUDA

Hari ke 3 saya berada di Pejabat Tanah Kuala Muda...
baru mula untuk menyesuaikan diri dengan suasana sekeliling.....

Sebahagian ahli keluarga Pejabat Tanah Kuala Muda yang hadir dalam perjumpaan sulung dengan saya pada 20.01.2011..Ramai juga ahlinya lebih kurang 92 orang. Tentunya ambil masa untuk mengenali setiap seorangnya dan mengenali hati budi masing-masing....dan tentu nya mengambil masa juga tu... ya lah nanti kalau tidak kenal apa pula kata anak buah.....sampai anak buah sendiri pun tidak kenal....lebih-lebih lagi kalau terjumpa kat mana-mana... malu juga tu... harap-harap janganlah anak buah fikir yang bukan-bukan kepada diri saya ni....kadang-kadang muka boleh ingat tapi nama pula tidak ingat.....biasalah tu.. kita manusia.. memang sifat pelupa tu memang ada..lebih-lebih lagi bila umur makin meningkat..



Hari-hari pertama di PTKM
berlagaklah sikit..berlagak ber
gambar ajelah..yg lain taaak..
semua berita dan pandangan selepas ini saya telah masukkan dalam blog baru saya di
http://www.semangatjatiptkm.blogspot.com/
Tajuk Blog: Semangat Jati PTKM

No comments:

Post a Comment