Thursday, March 31, 2011

Apa Dah Jadi Niiiiiii...

31.03.2011
Catatan  : Mohd Asri Redha

Kcemerlangan yang kita buat selama ini hancur lebur dek kerana sekeping surat aduan kepada Utusan Malaysia ini... itulah cabaran...pakat-pakat fikirlah..  saya percaya ada kebenarannya juga yang tidak  boleh nafikan..  Marilah kita perbetulkan sama-sama agar kecemerlangan kembali menyerlah..


beda sangat dgn apa yang orang komen dalam blog saya tahun lepas...... kita mahu komen seperti dibawah ini... baru ada semangat sikit...  tak gitu sahabat-sahabat ku sekalian..

 1 comments:


saadnordin said...
 
baru minggu lepas kali pertama saya ke pejabat tanah sik. layanan memang first class. walaupun ketika itu lunch time, orang pulak sibuk dengan jamuan hari raya, tetapi ada 2-3 orang bertungkus lumus dapatkan maklumat yang saya nak. memang saya kagum gila dengan staff pejabat tanah sik.

1 comment:

  1. Oleh kerana ketidak puasan ditujukan kepada pihak lain, tempiasnya melibat semua pihak.Sama2lah kita jaga supaya pekara ini tidak berulang..

    ReplyDelete